Healesville Sanctuary - Reisverslag uit Badger Creek, Australië van Marcel en Marja Buuren - WaarBenJij.nu Healesville Sanctuary - Reisverslag uit Badger Creek, Australië van Marcel en Marja Buuren - WaarBenJij.nu

Healesville Sanctuary

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Marja

30 Maart 2018 | Australië, Badger Creek

En weer is het mooi weer, zonnetje, rond de 26 graden, (sorry Nederland), perfect voor een bezoek aan een australische dierentuin. Na een mooie rit van 1½ uur door de bossen arriveerde we bij de dierentuin, Healsville Sanctuary.

Eerst een lekkere cappuccino gedronken en toen de dieren bezocht en bekeken.
Heel veel foto's gemaakt en dieren gezien die we nog nooit in het echt hebben gezien: koala's, vogelbekdier ( Platypus ), kangaroo's, cockatoo's, parrot's, lyerbird's en nog veel meer.

• 30 Maart 2018 - 09:30

Wil:

Wat een goed verhaal weer, jullie genieten volop...nog geen heimwee naar ons kikkerland?
    Het is goede vrijdag vandaag. Bijzonder om dat elk jaar weer te gedenken.

En wat een mooie foto`s weer.....

gr Wil En natuurlijk de groeten van Eef.

• 30 Maart 2018 - 19:02

Hans :

jaha marcel je hebt maar weer mazzel dat ze je hebben laten gaan uit de dierentuin,
    ouwe bruine beer..
    ha ha
    dit nemen ze je niet meer af he , deze bezoekjes.
    veel plezier verder hoor.

• 31 Maart 2018 - 19:46

Peter En Petra Voogt:

Wat een belevenissen , jullie genieten volop van jullie reis.