Melbourne 2e en 3e dag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marcel en Marja Buuren - WaarBenJij.nu Melbourne 2e en 3e dag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marcel en Marja Buuren - WaarBenJij.nu

Melbourne 2e en 3e dag

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Marja

04 April 2018 | Australië, Melbourne

De tweede dag in Melbourne op stap met Damien. Hij woont in Melbourne
zodat hij de stad op zn duimpje kent (lekker makkelijk).
Eerst met de metro een paar minuten in de tram en toen was het alweer tijd voor een bakkie koffie. (hij is toch wel een beetje een Hollander).
Na de koffie verder met de metro tot aan de Melbourne Zoo.
Een hele grote dierentuin met prachtige dieren (waaronder de Tasmanian Devil) en nog veel meer vreemde dieren die wij in europa nauwelijks zien.
We hadden weer mooi weer zodat we 6 uur in de dierentuin hebben doorgebracht.Het was een zeer geslaagde dag.

De 3e dag in Melbourne op stap geweest met Ashmayra die ook in Melbourne woont maar aan de andere kant.
We verrtokken met de tram naar de St. Patricks Cathedral eem grote Roomse kerk van een paar honderd jaar oud met schitterende glas in lood ramen en een prachtig orgel.Daarna naar de Carlton Gardens waar we heerlijk gewandeld hebben en Captain Cook's House bekeken hebben. Na de lunch in de tram en trein op naar de volgende locatie Port Melbourne.Daar aangekomen lekker langs de boulevard gelopen en de mooie haven bekeken.Toen was het inderdaad wel weer tijd voor een BAKKIE (ook ashmayra is wel een beetje hollandse).Na een geweldige dag met weer mooi weer vertrokken we met de bus terug naar Warragul

• 04 April 2018 - 19:30

Hans:

Beetje matige dag zo te lezen,........